1. فصل اول

گروه آموزشی شوراي مركزي سازمان نظام كارداني كشور ورود شما را خوش آمد می گوید.

اين گروه آموزشی شرایط و قوانینی جهت استفاده از خدمات و محصولات سایت ircto.eazmoonyar.com تدوین و تنظیم نموده است.این قوانین جهت حمایت از شما کاربران گرامی تهیه  شده است لذا خواهشمندیم موارد زیر را به دقت مطالعه نمایید.

قوانین عمومی:

۱_ استفاده از خدمات سایت، به منزله آگاه بودن و پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین و همچنین آگاهی از نحوه استفاده از سرویس ها و خدمات و محصولات ارائه شده می باشد.
۲_ زمانی که ثبت نام نکرده باشید،قادر به استفاده از خدمات کامل نخواهید بود.
۳_ کلیه محتواهای ارائه شده منطبق بر قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک می باشد و کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
۴- كاربران سايت با عضويت در سايت موافقت نمودند كه گروه آموزشی شوراي مركزي سازمان نظام كارداني كشور بوسيله پيامك نسبت به اطلاع رساني هاي مورد نياز خود به آنها اقدام نمايد.

۵-در صورتی که در قوانین ای-آزمونیار تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و بروزرسانی میگردد لذا ادامه استفاده شما از محتوای ارائه شده به منزله پذیرش هرگونه تغییر می باشد.
6_ وبسایت .ircto.eazmoonyar.com مسئولیتی در رابطه با حذف شدن صفحه های سایت خود و یا لینک های مرده  را ندارد. سرویس های سایت آن گونه که هست ارائه می شود.مسئولیت تاخیر یا عدم کارکرد ناشی ازعوامل طبیعی،نیروی انسانی،مشکلات ارتباطی و اینترنتی،خرابی تجهیزات کامپیوتری،مخابراتی و... بر عهده سایت ircto.eazmoonyar.com  نمی باشد. کلیه محتویات سایت ircto.eazmoonyar.com شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت ircto.eazmoonyar.com تعلق دارد.

کاربران:

تعریف_هر شخص حقیقی یا حقوقی که با اطلاعات کاربری خود ثبت نام کرده باشد یا از هرگونه خدمات ارائه شده استفاده کند به عنوان کاربر تلقی خواهد شد.
_کاربرانی که ثبت نام می کنند ملزم به رعایت قوانین زیر می باشند:
الف_ درج مشخصات صحیح و کامل و دقیق در هنگام پر کردن فرم ثبت نام.
ب_ بروز کردن اطلاعات عضویت در صورت تغییر مانند آدرس ،شماره تماس و...
ج_ حفظ و نگهداری کلمه کاربری و رمز ورود به سیستم مسئولیت هرگونه فعالیت با آنها بر عهده کاربر می باشد.
کاربرانی که اجازه بارگذاری محتوا دریافت می کنند، می بایست مدارک مورد نیاز را در اختیار گروه آموزشی شوراي مركزي سازمان نظام كارداني كشور قرار دهند و همچنین مسئولیت های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا و شرایط برعهده خودشانمی باشد.

این دسته از کاربران علاوه بر شرایط بند قبل شرایط زیر را نیز می پذیرند:

الف_ حق نشر دیجیتال به صورت فروشی یا اجاره آنلاین به گروه آموزشی شوراي مركزي سازمان نظام كارداني كشور اختصاص می دهند.

ب_ محتوا بایستی بر اساس چارچوب و معیارهای مورد تایید سایتکه در اختیارکاربر قرار خواهد گرفت تهیه گردد و جهت انتشار در اختیار گروه آموزشی شوراي مركزي سازمان نظام كارداني كشور قرار گیرد.

ج_ اجازه بارگذاری محتوا پس از عقد قرارداد کتبی یا آنلاین امکان پذیر خواهد بود.

 ارتباط:

هنگامی که شما از خدمات ارائه شده و سرویس های وبسایت یا اپلیکیشن استفاده می کنید موافقت خود را با ارتباط الکترونیکی(به صورت پست الکترونیکی،سرویس پیام کوتاه و هرگونه سرویس الکترونیکی دیگر) اعلام می نمایید.

آدرس ایمیل و تلفن های رسمی و مورد تایید کاربر دقیقا به همان صورت در اطلاعات کاربری ثبت میگردد، در نتیجه اطلاع رسانی در مورد پروموشن ها، رویداد ها و اخبار مرتبط، محصولات جدید و... از طریق ایمیل ircto@yahoo.com یا سامانه پیامکی به شماره 30007957954028  و وبسایت ircto.eazmoonyar.com انجام خواهد شد.

حریم خصوصی:

کلیه اطلاعات شخصی شما که در ناحیه کاربری ثبت می نمایید بر طبق سیاست حریم شخصی کاربران نزد سرویس محفوظ می باشد وگروه آموزشی شوراي مركزي سازمان نظام كارداني كشور در حد توان از حریم شخصی شما محافظت می نماید . دراین راستا با استفاده از فناوری متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.

با استفاده از وبسایت و اپلیکیشن،شما رضایت خود را از این سایت نشان می دهید. کلیه محتوا و سرویس ها اعم از متون، عکس ها، ویدئو ها، اطلاعات،نرم افزار ها، گرافیک ها، اسکریپت ها و فایل ها داراییو در انحصار گروه آموزشی شوراي مركزي سازمان نظام كارداني كشور می باشد و بدون اجازه کتبی حق کپی شدن، پخش شدن، دانلود شدن، فروخته شدن، باز‌انتشار‌ را چه به صورت کلی یا جزئی ندارند. هرگونه استفاده بدون مجوز پیگیردقانونی دارد.

کاربر هویت و موقعیت جغرافیایی را نبایستی پنهان نماید و یا در مکان دیگری اعلام نماید، لذا  در این صورت گروه آموزشی شوراي مركزي سازمان نظام كارداني كشور حق دارد حساب کاربری را معلق یا حذف نماید و هر گونه دسترسی آینده به سرویس رانپذیرد. کاربر به هیچ طریق حق ندارد امنیت سرویس را به خطر بیندازد. در صورت به خطر انداختن امنیت سرویس از هر راهی از ناحیه کاربر، حق پیگرد قانونی برای گروه آموزشی شوراي مركزي سازمان نظام كارداني كشور محفوظ می باشد.

مسوولیت کلیه فعالیت هایی که از طریق حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می پذیرد به عهده کاربر می باشد.

 شرایط خرید و استفاده از خدمات ارائه شده:

۱_ هنگام ثبت سفارش،کاربر اطلاعات صحیح و کامل را در فرم سفارش درج می کند بدیهی است که درج آدرس،ایمیل و شماره های تلفن همراه و ثابت توسط کاربر به منزله مورد تائید بودن صحت آنهاست وگروه آموزشی شوراي مركزي سازمان نظام كارداني كشور جهت صحت و قطعیت ثبت سفارش می تواند از کاربر اطلاعات بیشتری درخواست نماید.

۲_ بنا به سیاست های قیمت گذاری و بازاریابی گروه آموزشی شوراي مركزي سازمان نظام كارداني كشور،بسته های اعتبار هدیه برای برخی از کاربران در نظر گرفته خواهد شد، این بسته ها فقط با خرید از محصولات یا خدمات ارائه شده در سایت یااپلیکیشن قابل استفاده می باشند و به هیچ وجه قابل نقد شدن و برگشت نمی باشد. سیستم بصورت اتوماتیک ابتدا هزینه خرید را از اعتبار نقدی استفاده می کند و سپس از اعتبار هدیه در صورت وجوداستفاده خواهد کرد.ادامه استفاده از سایت و خرید به منزله پذیرش کاربر و تبعیت وی از این سیاست می باشد.

۳_ چانچه هنگام دانلود و یا استفاده از خدماتی که وجه آن را پرداخت نموده اید، ارتباط به دلیل نقص سیستم یا اختلال اینترنتی،دچار مشکل شد و بعد از رفع مشکل نتوانستید از محصول یا خدمت ارائه شده فوق استفاده نمایید با پشتیبان سرویس از راه های ارتباطی اعلام شده تماس بگیرید تا امکان استفاده کاربر بدون پرداخت هزینه مجدد را فراهم آورد.این فرآیند امکان دارد ۲۴ ساعت تا ۴۸ ساعت کاری به طولانجامد.

روند استرداد وجه: در صورت انصراف از شركت در دوره ها يك هفته قبل از برگزاري دوره 100% وجه پرداختي عودت مي گردد وانصراف تا24 ساعت قبل از شروع دوره 50% واز 24 ساعت مانده به شروع دوره وجهي مسترد نمي گردد

 مدت زمان تحويل: در صورتيكه شخص فايلي را خريداري نمايد بلافاصله قابل دانلود بوده ودر صورتيكه در دوره اي ثبت نام نمايد  دوره بصورت آنلاين قابل شركت مي باشد

 روند نحوه فسخ خدمات:براي فسخ درخواست مي بايست با تلفن پشتيباني تماس ويا در مواعد مقرر به آدرس ايميل سامانه ايميل ارسال گردد

 ساعت پاسخگويي: از ساعت 9الي 14 در روزهاي هفته بجز پنج شنبه وروزهاي تعطيل

 نحوه پرداخت وجه: پرداخت وجه بصورت آنلاين ويا از طريق سازمانهاي نظام كارداني استانها مي باشد

 نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش : در صورت وجود مشكل در فايل هاي ارسالي نسبت به ارسال مجدد اقدام ودر صورت اشكال در محتوي در صورتيكه قابل رفع نباشد وجه پرداختي به ميزان اشكال مسترد مي گردد 

 نحوه ثبت شكايات مصرف‌كنندگان: مخاطبين سامانه شكايات خود را از طريق ايميل ويا تلفن هاي مندرج در سامانه ارسال نمايند

شرایط محتوای تولید شده توسط کاربر:

برخی از محتوای سایت یا اپلیکیشن توسط کاربران تولید و آپلود شده است. شرایط زیر بر آنها حاکم می باشد:

۱_ گروه آموزشی شوراي مركزي سازمان نظام كارداني كشور اینگونه محتواها را از طریق قرارداد کتبی در اختیار می گیرد و چنانچه قرارداد کتبی وجود نداشت پر کردن فرم مخصوص تولید و آپلود به منزله قرارداد می باشد.

۲_ مسئولیت محتوای ارائه شده به عهده کاربر می باشد و گروه آموزشی شوراي مركزي سازمان نظام كارداني كشور به هیچ وجه اطلاعات داده شده از سوی تولید کننده محتوا یا کاربر را تائید یا تکذیب نمی کند و در قبال آن هم مسئولیت ندارد.

نظرات کاربران:

_اشتراک گذاری تجربه استفاده از محصولات و خدمات سایت از اهداف ایجاد بخش نظرات می باشد.در این بخش هر کاربر مجاز است در چارجوب شرایط و قوانین سایت،نظرات خود را به اشتراک بگذارد.گروه آموزشی شوراي مركزي سازمان نظام كارداني كشور در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشر شده در این قسمت هیچ گونه مسئولیتی ندارد.نمایش نظرات به هیچ وجه بیانگر تایید محتویات نظر توسط سایت نمی باشد.

 قوانین شرایط ثبت نظر در بخش نظرات کاربران:

۱_ نظر کاربر بایستی شامل نقاط قوت یا ضعف یا معایب یا مزایای سرویس مورد نظر باشد.

۲_ شامل مطالب غیر ضروری و غیر مرتبط نباشد در غیر این صورت حق پیگیری قانونی برای گروه آموزشی شوراي مركزي سازمان نظام كارداني كشور محفوظ است.

۳_ هنگام درج نظر از ارائه لینک یا تبلیغات، ایمیل،شماره تماس یا نام کاربری شبکه های اجتماعی خودداری کنید.

۴_ گروه آموزشی شوراي مركزي سازمان نظام كارداني كشور این حق را دارد که نظرات را بررسی و در صورت تائید آن را در سایت نمایش دهد و یا حذف نماید.

 شرایط غیر عادی:

تمامی ضوابط و شرایط مندرج در حالت عادی قابل اجرا است و در صورت بوجود آمدن هرگونه شرایط غیر عادی یا قوه قهریه، گروه آموزشی شوراي مركزي سازمان نظام كارداني كشور هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

گروه آموزشی شوراي مركزي سازمان نظام كارداني كشور خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می داند،خواهشمندیم چنانچه هرگونه تخلف مشاهده نمودید،موارد را از طریق کانال های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.